Sidor

fredag 27 juni 2008

Tråkigt

Min beställning från Handpainted yarn, du kan läsa om den här, har fortfarande inte skickats. De har fortfarande tekniska problem.
Men nu har jag beställt från KnitPicks och ordern är redan skickad. Så spännande så!
Annars stickar jag så mycket jag kan, håller bland annat på med Clover, junisockan. Får se om garnet räcker så jag kan rapportera in den innan månaden är slut. Min mamma var och lånade det andra nystanet jag skulle fortsätta med. Så jag får väl se om jag hinner få det och sticka färdigt innan tiden går ut.
Ha det!

1 kommentar:

Fii sa...

Ditt hemlispaket är på gång, ska skicka iväg det idag ;) Ledsen att det dröjt, men det här har varit en helt galen månad alltså, men nu kommer det nog att ordna upp sig... tror jag har hittat riktigt bra grejer :)