Sidor

torsdag 19 april 2012

Kuddar till mamma

Jag har sytt två nya kuddar till mamma, men önskar att de skulle ha varit till mig själv. Men det klart att mamma ska ha dem, och de var roliga att sy. det är ett äldre mönster och jag tror att det är från en australiensisk quilttidning från flera år tillbaks. Jag tycker att deras tidningar är jättefina, sprängfyllda med olika projekt.


Jag länkar det här
till Marcias crafty sewing. 
 Och imorgon är det Friday Night Sew In. Så då kan man inte bara sy utan sticka eller virka om man vill och sedan redovisa det på lördagen. Den här gången är det en stor vinst man är med och tävlar om. Du kan länka upp din blog och vara med  hos Handmade by Heidi.  
 
Jag länkar också till A Stitch In Time, och visar ett färdigt projekt i april.

5 kommentarer:

frisky frog sa...

Man skulle varit din mamma... =)
/Kram

Quilter Kathy sa...

I'll be at Friday night Sew-in! Hope to get a lot accomplished!

Mike Pearson sa...

You've got a new follower thanks to the linky party :) I'm a new blogger too!

Marcia - Crafty Sewing and Quilting sa...

Cool Pillows for your Mother --- She will love them!
Thanks for sharing at Minutes for Me Linky Party!

Elizabeth sa...

Those pillows are beautiful! I love the pattern you used and the colors are so pretty! I'm sure your mother will love them. Congratulations on a beautiful finish and thank you for linking up!

xo -E